Inbjudan

Välkommen till 2019 års upplaga av SM i Wordfeud!

Alla intresserade wordfeudspelare är välkomna att delta i SM i Wordfeud (IRL) som i år arrangeras på Scandic Star Hotell i Lund under helgen 28-29 september 2019.

Tävlingsform: Vi spelar enligt Monrads spelsystem som innebär att alla får spela lika många matcher utan någon utslagning. Vinnare möter vinnare och förlorare möter andra som förlorat, så systemet garanterar att man får möta spelare på ungefär samma spelnivå. Vi sitter mitt emot varandra och spelar på våra mobiltelefoner eller läsplattor och använder schackklockor där varje spelare får 30 minuter till sitt förfogande för ett parti.

Spelregler finns här!

Totalt spelas 12 ronder, 7 under lördagen och 5 under söndagen. Registrering mellan 9.00 och 9.40 under lördagen. Därefter kort genomgång av regler och andra praktiska detaljer. Spelstart 10.00.
Dag 2 inleds spelet 9.00.

Anmälan: Startavgiften är 100 kr. Dessutom tillkommer en medlemsavgift på 50 kr till Svenska Wordfeudförbundet 2019 (för de som inte har betalat den separat under 2019).
Avgifterna inbetalas antingen till Svenska Wordfeudförbundets bankgiro 508-1492 eller med Swish till nummer 123 570 94 31.

Anmälan görs här!

Viktig information om SM i Lund!

Nu finns ett detaljerat tidsprogram att studera!

Här kan ni se vilka som hittills har anmält sig.

Spellokal, boende, mat och fika: Scandic Star Hotell erbjuder en helhetslösning med spellokal utan kostnad och förmånligt pris på boende, fika och middagar.
För att boka rum ring Scandics Call Center på 08-517 517 00 och uppge bokningskod SMW270919. Du måste garantera med kreditkort och betalning sker på plats. Fri avbokning dagen före ankomst och senast kl 18.00. Rummen ligger bokningsbara till den 6 september 2019.

• Enkelrum 670:-

• Dubbelrum 770:-

Alla priser är inkl. moms & frukostbuffé.

Planen är att anordna gemensamma middagar för de som så önskar fredag kväll 27/9 och lördag kväll 28/9 samt någon social aktivitet på hotellet lördag kväll.

VARMT VÄLKOMNA!

önskar arrangörerna

• Pär-Ola Bendahl (pobop)
  • Christian Nilsson (christian111)